BS 03-2011-B
Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich zájmových sfér – sportu, automobilismu, elektroniky, kosmetiky, … Více
- Vydavatel:
- B&S Communicate, s.r.o.
- Formát:
- Floowie paper, 66 MB (44 stran)
- Publikováno:
- 1. 3. 2011
Popis
Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich zájmových sfér – sportu, automobilismu, elektroniky, kosmetiky, oblečení, kulinářství, dovolených a dalších. Pokud známe příběh, vybavíme si značku. A díky znalosti příběhu značky se o ni začneme zajímat. To je cílem prezentace jednotlivých značek až na osmi stranách časopisu. Lifestylový charakter této části předurčuje čtenářsky zajímavé pravidelné rubriky jako Příběh značky, Filozofie značky, Produktové mezníky, Osobnost značky, Koncepce prodeje, Současnost značky, Tvář značky a Novinky/Trendy. V každém vydání se představí několik značek, vždy se však podrobně věnujeme exklusivně pouze jedné z konkurenčního portfolia.
Často kladené dotazy
E-magazíny můžete číst přímo po rozkliknutí online v naší HTML5 čtečce, a to jak v počítači, tak na mobilu. Pro offline čtení na mobilních zařízení (Android, iOS) můžete využít aplikaci Vodafone Galerie, kterou si můžete zdarma stáhnout v kategorii Aplikace. Tato aplikace je přímo vázána na telefonní číslo a heslo, pod kterým jste si e-magazín zakoupili. Jakmile se do aplikace přihlásíte, uvidíte přehledný seznam již zakoupených e-magazínů.
Vyzkoušejte čtení třeba s deníkem METRO