| 6. |
|
Co su emocie a preco na nich zalezi
|
00:04:30
|
|
Stáhnout
|
| 7. |
|
Uvedomenie si sameho seba
|
00:03:42
|
|
Stáhnout
|
| 8. |
|
Samoregulacia
|
00:04:46
|
|
Stáhnout
|
| 9. |
|
Empatia
|
00:03:14
|
|
Stáhnout
|
| 10. |
|
Motivacia
|
00:03:25
|
|
Stáhnout
|
| 11. |
|
Socialne zrucnosti
|
00:07:25
|
|
Stáhnout
|
| 12. |
|
Buducnost je emocialne inteligentna
|
00:07:19
|
|
Stáhnout
|
| 13. |
|
Druha kapitola - Vasa uloha pri emociach vasho dietata
|
00:05:46
|
|
Stáhnout
|
| 14. |
|
Chronicky stres a nepriaznive zazitky z detstva
|
00:06:53
|
|
Stáhnout
|
| 15. |
|
Citova vazba a preco na nej zalezi
|
00:15:39
|
|
Stáhnout
|
| 16. |
|
Byt dobrym rodicom
|
00:04:08
|
|
Stáhnout
|
| 17. |
|
Dnes hryzenie, zajtra sikanovanie
|
00:08:02
|
|
Stáhnout
|
| 18. |
|
Co sa deje v mozgu a v tele, ked prezivate velke emocie
|
00:01:26
|
|
Stáhnout
|
| 19. |
|
Pochopenie emocii
|
00:08:35
|
|
Stáhnout
|
| 20. |
|
Emocie ako sucast spolocenskych struktur
|
00:04:29
|
|
Stáhnout
|
| 21. |
|
Prepinanie emocneho kodu
|
00:02:28
|
|
Stáhnout
|
| 22. |
|
Pochopenie nervovej sustavy
|
00:03:23
|
|
Stáhnout
|
| 23. |
|
Proaktivne dobijanie baterky
|
00:05:59
|
|
Stáhnout
|
| 24. |
|
Proprioceptivny zmysel
|
00:01:55
|
|
Stáhnout
|
| 25. |
|
Vestibularny zmysel
|
00:02:59
|
|
Stáhnout
|
| 26. |
|
Podpora nervoveho systemu
|
00:14:02
|
|
Stáhnout
|
| 27. |
|
Trojuholnik rastu
|
00:11:13
|
|
Stáhnout
|
| 28. |
|
Stvrta kapitola - Metoda spolocneho spracovania emocii
|
00:02:36
|
|
Stáhnout
|
| 29. |
|
Co je vyucovanie
|
00:11:45
|
|
Stáhnout
|
| 30. |
|
Co sa deje v mozgu
|
00:05:22
|
|
Stáhnout
|
| 31. |
|
Preco sa tomu hovori spolocne spracovanie emocii CEP
|
00:01:55
|
|
Stáhnout
|
| 32. |
|
Preco koleso CEP
|
00:02:48
|
|
Stáhnout
|
| 33. |
|
Pat faz spracovania emocii
|
00:20:04
|
|
Stáhnout
|
| 34. |
|
Vnimavost a pat zloziek CEP
|
00:13:49
|
|
Stáhnout
|
| 35. |
|
Uvedomenie si sameho seba
|
00:12:34
|
|
Stáhnout
|
| 36. |
|
Starostlivost o seba
|
00:05:26
|
|
Stáhnout
|
| 37. |
|
Proaktivna starostlivost o seba
|
00:06:43
|
|
Stáhnout
|
| 38. |
|
Reaktivna starostlivost o seba
|
00:09:22
|
|
Stáhnout
|
| 39. |
|
Odhalovanie skrytych predsudkov
|
00:06:47
|
|
Stáhnout
|
| 40. |
|
Predsudky suvisiace so spolocenskou identitou
|
00:06:16
|
|
Stáhnout
|
| 41. |
|
Typy citovej vazby a skryte predsudky
|
00:11:44
|
|
Stáhnout
|
| 42. |
|
Vedecke poznatky
|
00:03:58
|
|
Stáhnout
|
| 43. |
|
Interakcie medzi dospelymi a detmi
|
00:00:47
|
|
Stáhnout
|
| 44. |
|
Spolocne spracovanie emocii s nasimi malymi ludmi
|
00:08:29
|
|
Stáhnout
|
| 45. |
|
Vnimavost
|
00:06:10
|
|
Stáhnout
|
| 46. |
|
Uvedomenie si sameho seba
|
00:01:16
|
|
Stáhnout
|
| 47. |
|
Vedecke poznatky
|
00:15:21
|
|
Stáhnout
|
| 48. |
|
Interakcie medzi dospelymi a detmi
|
00:14:12
|
|
Stáhnout
|
| 49. |
|
Podrobnosti o vyvoji - Rozpoznavanie pocitov
|
00:19:55
|
|
Stáhnout
|
| 50. |
|
Podrobnosti o vyvoji - Pocit bezpecia
|
00:17:19
|
|
Stáhnout
|
| 51. |
|
Ako vieme, aka reakcia bude ucinna pre dane dieta
|
00:05:57
|
|
Stáhnout
|
| 52. |
|
Uzkosti
|
00:08:00
|
|
Stáhnout
|
| 53. |
|
Pat faz patri aj nam
|
00:00:57
|
|
Stáhnout
|
| 54. |
|
Siesta kapitola - Ako nastavit a udrzat hranice
|
00:08:05
|
|
Stáhnout
|
| 55. |
|
Aky je rozdiel medzi hranicou a vyhrazkou
|
00:02:35
|
|
Stáhnout
|
| 56. |
|
Doslednost je klucova
|
00:09:43
|
|
Stáhnout
|
| 57. |
|
Ako nastavit hranice
|
00:04:47
|
|
Stáhnout
|
| 58. |
|
Preco dieta prekracuje hranice
|
00:03:01
|
|
Stáhnout
|
| 59. |
|
Ako zistite, ci sa deti pokusaju prekrocit hranice
|
00:01:05
|
|
Stáhnout
|
| 60. |
|
Ako vyvazit respekt a udrzovanie fyzickych hranic
|
00:13:44
|
|
Stáhnout
|
| 61. |
|
Dozaduje sa dieta svojim spravanim pozornosti
|
00:07:24
|
|
Stáhnout
|
| 62. |
|
Zivotne zmeny a hranice
|
00:01:11
|
|
Stáhnout
|
| 63. |
|
Pretoze som to povedala. Zmena hranice po jej stanoveni
|
00:09:04
|
|
Stáhnout
|
| 64. |
|
Siedma kapitola - Kedy a ako sa rozpravat o spravani
|
00:03:39
|
|
Stáhnout
|
| 65. |
|
Sebaucta verzus hanba
|
00:04:40
|
|
Stáhnout
|
| 66. |
|
Kedy hovorit o spravani
|
00:07:55
|
|
Stáhnout
|
| 67. |
|
Ako hovorit o spravani
|
00:09:56
|
|
Stáhnout
|
| 68. |
|
Naprava - Klucova sucast bezpecnej citovej vazby
|
00:04:38
|
|
Stáhnout
|
| 69. |
|
Naprava s dietatom moze vyzerat takto
|
00:02:15
|
|
Stáhnout
|
| 70. |
|
Posilnuje sa ich spravanie tym, ze im venujete pozornost
|
00:05:42
|
|
Stáhnout
|
| 71. |
|
Vynutene ospravedlnenie verzus uprimne uznanie chyby
|
00:10:59
|
|
Stáhnout
|
| 72. |
|
Osma kapitola - Nasledky, tresty a odmeny
|
00:05:29
|
|
Stáhnout
|
| 73. |
|
Vnutorna verzus vonkajsia motivacia
|
00:03:11
|
|
Stáhnout
|
| 74. |
|
Nasledky
|
00:06:05
|
|
Stáhnout
|
| 75. |
|
Ako si poradit s nasledkami a disciplinou v systeme trestov a odmien
|
00:03:09
|
|
Stáhnout
|
| 76. |
|
Nadviazanie vzajomneho spojenia s dietatom s cielom objasnit si ocakavania
|
00:13:01
|
|
Stáhnout
|
| 77. |
|
Co je cielom
|
00:03:33
|
|
Stáhnout
|
| 78. |
|
Deviata kapitola - Ako ukoncit zachvat skor, nez zacne
|
00:00:50
|
|
Stáhnout
|
| 79. |
|
Priprava
|
00:06:55
|
|
Stáhnout
|
| 80. |
|
Proaktivne riesenia
|
00:03:48
|
|
Stáhnout
|
| 81. |
|
Vizualne pomocky a technologie
|
00:18:14
|
|
Stáhnout
|
| 82. |
|
Predchadzanie zbytocnym zachvatom - velky problem
|
00:08:44
|
|
Stáhnout
|
| 83. |
|
Desiata kapitola - Ked mate viac deti
|
00:00:44
|
|
Stáhnout
|
| 84. |
|
Metoda - Sleduj
|
00:11:12
|
|
Stáhnout
|
| 85. |
|
Konflikty medzi detmi
|
00:11:17
|
|
Stáhnout
|
| 86. |
|
Dominovy efekt
|
00:05:24
|
|
Stáhnout
|
| 87. |
|
Predmety sporu
|
00:02:43
|
|
Stáhnout
|
| 88. |
|
Ked vas deti zatiahnu medzi seba
|
00:04:24
|
|
Stáhnout
|
| 89. |
|
Kedy by ste mali zasiahnut
|
00:13:54
|
|
Stáhnout
|
| 90. |
|
Ako zistim, ci deti dostavaju, co potrebuju
|
00:05:29
|
|
Stáhnout
|
| 91. |
|
V prirodzenom prostredi
|
00:09:51
|
|
Stáhnout
|
| 92. |
|
Cast tretia. Vyssia uroven pouzivania metody CEP
|
00:00:51
|
|
Stáhnout
|
| 93. |
|
Styri atributy empatie
|
00:04:51
|
|
Stáhnout
|
| 94. |
|
Ucenie empatii prostrednictvom jej predvadzania
|
00:10:03
|
|
Stáhnout
|
| 95. |
|
Co sa stalo s mojou empatiou
|
00:08:52
|
|
Stáhnout
|
| 96. |
|
Deti nie su zodpovedne za vase pocity
|
00:10:01
|
|
Stáhnout
|
| 97. |
|
Ak detom nepoviem, ake pocity vo mne vyvolava ich konanie
|
00:12:04
|
|
Stáhnout
|
| 98. |
|
Myty o rozvijani empatie
|
00:05:17
|
|
Stáhnout
|
| 99. |
|
Dvanasta kapitola - Zmeny
|
00:04:04
|
|
Stáhnout
|
| 100. |
|
Kedy hovorit o zmene
|
00:04:53
|
|
Stáhnout
|
| 101. |
|
Ako hovorit o zmene
|
00:20:31
|
|
Stáhnout
|
| 102. |
|
Co mozete pocas zmeny ocakavat od svojho dietata
|
00:03:54
|
|
Stáhnout
|
| 103. |
|
Skolka a skola
|
00:05:30
|
|
Stáhnout
|
| 104. |
|
Co ocakavat po skole
|
00:05:34
|
|
Stáhnout
|
| 105. |
|
Ako dlho potrva prechod zmenou
|
00:02:34
|
|
Stáhnout
|
| 106. |
|
Novy surodenec
|
00:09:58
|
|
Stáhnout
|
| 107. |
|
Rozvod-rozchod
|
00:01:13
|
|
Stáhnout
|
| 108. |
|
Smrt a umieranie
|
00:01:46
|
|
Stáhnout
|
| 109. |
|
Ako hovorit o smrti a umierani
|
00:05:46
|
|
Stáhnout
|
| 110. |
|
Kedy sa vrati
|
00:02:40
|
|
Stáhnout
|
| 111. |
|
Co sa stane, ked zomries. Kam odisiel
|
00:03:34
|
|
Stáhnout
|
| 112. |
|
Trinasta kapitola - Buducnost je emocionalne inteligentna
|
00:02:19
|
|
Stáhnout
|
| 113. |
|
Ako zistim, ze som v cieli
|
00:04:13
|
|
Stáhnout
|
| 114. |
|
Kto patri do vasej komunity
|
00:12:22
|
|
Stáhnout
|
| 115. |
|
Prijatie pomoci a vzdanie sa kontroly
|
00:03:54
|
|
Stáhnout
|
| 116. |
|
Ked sa nezhodnete na pristupe
|
00:05:06
|
|
Stáhnout
|
| 117. |
|
Emocionalny vyvoj v pohybe
|
00:02:49
|
|
Stáhnout
|
| 118. |
|
Prosperovanie namiesto prezivania
|
00:03:55
|
|
Stáhnout
|
| 119. |
|
Dalsie nastroje - CEP karticky
|
00:09:36
|
|
Stáhnout
|
| 120. |
|
O autorkach
|
00:06:08
|
|
Stáhnout
|