Úvod E-Knihy Komunikace v managementu hotelnictví

Komunikace v managementu hotelnictví

Karel Chadt, Romana Kratochvílová

Naučná pro dospěléE-KnihyManagement, řízení, personalistikaKariéraPodnikání, obchod

Komunikace v managementu hotelnictví
Ukázka ke stažení

Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro stude...  Více

Koupit

Jak číst E-knihu?

Popis

Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi.

Ilja Šedivý

předseda představenstva Regata Čechy, a. s.
předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.

Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.

doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií

Zobrazit více

Detaily

Autor Karel Chadt, Romana Kratochvílová
Vydavatel Wolters Kluwer
Vydáno 2020
Počet stran 172
Formáty ePUB, Kindle (Mobi)
Velikost epub (2 MB), mobi (3 MB)
ISBN 978-80-759-8666-5