Úvod E-Knihy Image a firemní identita

Image a firemní identita

Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar

Naučná pro dospěléE-KnihyPodnikání, obchodKariéraReklama, marketing

Image a firemní identita
Ukázka ke stažení

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity...  Více

Koupit

Jak číst E-knihu?

Popis

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
 
V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.
 
Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Zobrazit více

Detaily

Autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar
Vydavatel Grada
Vydáno 2020
Počet stran 224
Formáty ePUB, Kindle (Mobi), PDF pro čtečky
Velikost epub (15 MB), mobi (23 MB), pdf2 (16 MB)
ISBN 978-80-271-2841-9